loading...
آرایش

sms

نویسنده بازدید : 63 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)







1 به مامانم می گم سرم درد می کنه. می گه چرا؟ می گم شاید تومور مغزی دارم! می گه: "خفه شو ذلیل مرده… این حرفا چیه می زنی؟!"
منظورش اینه که "خدا نکنه عزیزم"! البته فکر کنما!

2 : شاعری می فرماید: کار هر کس نیست همسر داشتن، مرد خر می خواهد و پول خفن!

3 : خواستم جونمو فدات کنم، با خودم گفتم: چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی!؟

 پیامک های تبریک ماه رمضان

4: با عرض سلام و خسته نباشید خدمت نیمه گمشده ام، کدوم گوری هستی نکبت؟

5: یعنی من خودم رو یه یک لحظه جای این دخترای مجرد می گذارم خیلی حالم گرفته می شه که پسر خوشتیپ و خوشگل و تحصیل کرده ای مثل من قصد ازدواج نداره!

6: مغز انسان پر کارترین جای بدن هست، همه ۲۴ ساعت روز و ۳۶۵ روز سال رو کار می کنه. کار مغز از لحظه تولد آغاز می شه و فقط وقتی متوقف می شه که... ما وارد سالن امتحانات می شیم!

7: من و تموم فرشته های خدا داشتیم آسمون رو برای اومدن آخرین و قشنگ ترین فرشته خدا آماده می کردیم... تا این که تو اومدی... گند زدی به جشن ما!

8: دعای حیف نون: خدایا به من مغز بده تا بتوانم سکته مغزی کنم واعضای بدنم را به نیازمندان اهداء کنم!

9: به بابا می گم می‌خوام برم سمت گیاه خواری، نظرت چیه؟!
بابام: آفرین، خیلی هم خوبه، مگه تو چیت از بـُز کمتره؟!


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 156
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 281
  • بازدید سال : 931
  • بازدید کلی : 19,025