loading...
آرایش
نویسنده بازدید : 43 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

SMS های زیبا و عاشقانه

"سرم" را شاید دیگران در نبودنت گرم کنند، ولی "دلم" را هرگز.


همیشه در ریاضیات ضعیف بودم، سال هاست دارم حساب می کنم چگونه من به علاوه ی تو، شد فقط من...


خوش به حال فرهاد که تلخ ترین خاطره ی زندگی اش هم شیرین بود!


تا چند نظر به روی مهتاب کنم
خود را به هوای دیدنت آب کنم
یک قطعه ی عکس خود برایم بفرست
تا در دل بی قرار خود قاب کنم


گفتمش بی تو چه باید کردن؟
عکس رخساره ی ماهش را داد
گفتمش مونس شب هایم کو؟
تاری از زلف سیاهش را داد
وقت رفتن همه را می بوسید
به من از دور نگاهش را داد.


روزی سپری شد به امیدی که شب آید
شب آمد و دیدم به دلم تاب و تب آمد
ای دوست مدد کن که مبادا
در حسرت دیدار تو جانم به لب آید


روز اول گل سرخی برابم آوردی و گفتی: برای همیشه دوستت دارم.
روز دوم گل زردی برایم آوردی و گفتی: دوستت ندارم.
روز سوم گل سفیدی برایم آوردی و سر قبرم گذاشتی و گفتی: منو ببخش فقط یه شوخی بود.


زندگی یعنی همین لبخند تو
عشق یعنی یک نفر مانند تو
مرحبا بر عشق، تفسیرش تویی
آفرین بر آسمان، ماهش تویی


بهانه می تراشی و مرا عذاب می دهی
به روح بی قرار من، تو اضطراب می دهی
دلم پر از گلایه ها، تنم اسیر درد و خون
ولی تو قهر با دلم، برای لحظه ی مکن


چهره ی خود را به سوی خورشید بگردان، آن گاه تمام سایه ها پشت سر تو خواهند افتاد.
- هلن کلر


اتل متل یه سوزن دو سوزن سه سوزن
دوستت دارم از ته دل به همه بگو بسوزن!


انتظار سخت است، فراموش کردن هم سخت است. اما این که ندانی باید انتظار بکشی یا فراموش کنی، از همه سخت تر است.


دلم می خواهد زندگی ام را موقت بدهم دست یه آدم دیگه و بگویم:
"تو بازی کن تا من برگردم، نسوزی ها!"


تو شاهکار خالقی تحقیر را باور نکن.
بر روی بوم زندگی هر چیز می خواهی بکش،
زیبا و زشتش پای توست، تقدیر را باور نکن.
تصویر اگر زیبا نبود، نقاش خوبی نیستی
از نو دوباره رسم کن، تصویر را باور نکن.
خالق تو را شاد آفرید، آزاد آزاد آفرید،
پرواز کن تا آرزو، زنجیر را باور نکن.

به چه می خندی تو؟
به مفهوم غم انگیز جدایی؟ به چه چیز؟
به شكست دل من، یا به پیروزی خویش؟
به چه می خندی تو؟
به نگاهم که چه مستانه تو را باور کرد؟
یا به افسونگری چشمانت، که مرا سوخت و خاکستر کرد؟
به چه می خندی تو؟
به دل ساده من می خندی، که دگر تا به ابد نیز به فکر خود نیست؟
خنده دار است بخند... خنده دار است بخند.


باز باران بارید. خیس شد خاطره ها. مرهبا بر دل ابری هوا.
هر کجا هستی باش، آسمانت آبی و تمام دلت از غصه ی دنیا خالی...


شنیده بودم "پا"، "قلب دوم" است، امّا باور نداشتم. تا آن زمان که فهمیدم وقتی دل ماندن ندارم، پای ایستادن هم نیست...


دلتنگی حس نبودن کسی است که تمام وجودت یک باره تمنای وجودش را می کند...


ما شاخه ای از ایل شقا یق هستیم
با دردسر عشق موافق هستیم
از پرده چرا سخن بگویم حاشا
بگذار بدانند که عاشق هستیم


روزهایم را خیابان های شهر می گیرند و شب هایم را خواب های تو...


مدام گفتی خیالت تخت، من وفادارم...
و من چه راحت خیالم را تختی کردم برای عشق بازی تو با دیگری...


زندگی مثل یه پل قدیمیه! به این فکر نکن که اگه تنها ازش بگذری دیرتر خراب می شه، به این فکر کن که اگه افتادی یکی باشه که دستتو بگیره.


بند بند دل بنده به بند بند دلت بنده، دوست دارم دلبند بنده!


یه روز آسمون با دریا گفت: این بالا خیلی خوبه، من همه چی رو می بینم. دریا گفت: این پایین بهتره، چون فقط تو رو می بینم...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 223
  • بازدید ماه : 326
  • بازدید سال : 976
  • بازدید کلی : 19,070